استخدام در کرج

امروزه پیدا کردن یک شغل مناسب به یکی از دغدغه‌های افراد در شهرهای مختلف تبدیل شده است. هر روز بر تعداد افراد متخصص و باتجربه که به دنبال استخدام در یک شغل مناسب هستند، افزوده می‌شود. این معظل مختص به یک شهر خاص نیست و تمام افراد در شهرهای ایران با مشکل استخدام و یافتن شغل مناسب مواجه هستند. استخدام در استان البرز هم از این قاعده مستثنی نیست. با این حال در این استان کشور فرصت‌های مناسب شغلی از طریق کاریابی های کرج ارائه می‌شود و به افراد جویای کار و استخدام در کرج کمک می‌کنند.

اگر ساکن استان البرز هستید و به دنبال استخدام در یکی از شرکت های کرج و استان البرز هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.


آشنایی با استان البرز

استان البرز در 7 تیر سال 1389 با مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان سی و یکمین استان ایران شناخته شد. این استان در 20 کیلومتری غرب تهران قرار گرفته است و با جمعیتی بیش از 1370000 نفر به عنوان پنجمین استان ایران به‌شمار می‌آید. مرکز این استان شهر کرج محسوب می‌شود که لقب ایران کوچک را به خود اختصاص داده است. استان البرز از 6 شهرستان، 17 شهر، 13 بخش، 29 دهستان و 356 آبادی تشکیل شده است.

درباره کرج که به عنوان مرکز استان و یکی از مهمترین شهرهای البزر محسوب می‌شود باید گفت که این شهر از کلانشهرهای ایران به‌شمار می‌آید و شهری مهاجرپذیر محسوب می‌شود. بنابراین کارخانه‌ها و شهرک صنعتی‌های متعدد در استان البرز و شهر کرج در کنار دیگر مشاغل به نقاط قوت اقتصادی این استان تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی به منظور استخدام در استان البرز به سایت‌ها و شرکت‌های فعال کاریابی کرج و استان البرز مراجعه می‌کنند.


چرا کرج برای کار گزینه مناسبی محسوب می‌شود؟

همانطور که گفته شد، استان البرز و شهر کرج یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌ها و کلانشهرهای ایران به‌شمار می‌آید و با توجه به وسعت و جمعیت این استان، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی بسیاری در این منطقه از کشور در کنار دیگر مشاغل، برای متقاضیان استخدام در کرج مشغول فعالیت هستند. وجود دانشگاهها ، مراکز آموزشی و تحقیقاتی و نزدیکی این استان به پایتخت نیز حاکی از پتانسیل بالای این استان برای تحصیل و اشتغال مردم میباشد.


شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی استان البرز و حومه آن

شهر کرج و استان البرز به عنوان یکی از قطبهای صنعتی کشور شهرکها و مناطق صنعتی مختلفی را در خود جای داده است.


برخی از شرکت های مطرح استان البرز

همچنین افراد جویای کار بسیار زیادی برای استخدام در یکی از شرکت های خوب استان البرز به این استان مهاجرت می‌کنند. اگر به دنبال استخدام در البرز و یکی از شرکت های خوب استان البرز هستید، در ادامه برخی از شرکتها و کارخانجات مطرح شده در سایت‌های معتبر کاریابی کرج و استان البرز را نام می‌بریم:


از طرفی در کنار انواع شرکت‌های دولتی در استان البرز و شهرک‌های صنعتی، فرصت‌های شغلی بسیاری در قالب شرکت‌های خصوصی برای استخدام در کرج و البرز در وبسایت آنلاین کاریابی کرج برای متقاضیان به نمایش در می‌آید تا متقاضیان استخدام در استان البرز با توجه به مهارت، تخصص و شرایط مطرح شده در آگهی، شغل مناسب خود را پیدا کنند. این مشاغل در کلیه سطوح شغلی ( کارگر ساده ، کارگر ماهر، تکنسین فنی، انواع مشاغل رانندگی، کارمند و کارشناس، کارشناس ارشد و سرپرست، مدیر ارشد و اجرایی ) در دسترس جویندگان شغل میباشد.


آشنایی با برخی از شغل های اولویت‌دار و مورد تقاضای استان البرز

اگر شما هم جزو کسانی محسوب می‌شوید که در شهر خود بیکار هستید یا ساکن البرز و شاغل تهران هستید و به منظور رفت و آمد به تهران با مشکل مواجه‌اید، توصیه می‌کنیم برای استخدام در استان البرز یا کرج به وبسایت کاریابی کرج مراجعه کنید تا متناسب با تخصص خود و شرایط موجود، در یکی از شرکت های خوب استان البرز یا کرج استخدام شوید.

در ادامه قصد داریم تا برخی از فرصت‌های شغلی استان البرز و کرج را که به صورت رسته‌های اولویت‌دار مطرح شده‌اند را به شما متقاضیان استخدام در استان البرز و شهر کرج معرفی کنیم:


متقاضیان استخدام در استان البرز (شهر کرج) می‌توانند جدیدترین فرصت‌های شغلی استان البرز را از طریق سایت کاریابی یا موسسات مشاوره شغلی و کاریابی کرج مشاهده کنند و در یکی از بهترین شرکت های استان البرز و شهرستان کرج (دولتی یا خصوصی) با توجه به تخصص و شرایط خود استخدام شوند.


منابع و مراجع:

alborz.mcls.gov.ir

goodco.ir

alborz.ir

eghtesadonline.com